منوی اصلی

مصباحی مقدم، غلامرضا

اعضای پنجمین دورهاعضای هیئت اندیشه ورزکمیسیون تحقیق موضوع اصل 111 قانون اساسىکمیسیون اقتصادیمنتخین دوره ششم

نام و نام خانوادگی: غلامرضا مصباحی مقدم

نام پدر: اسمعیل

زادگاه: مشهد

سال تولد: 1330شمسی

حوزه انتخابیه: تهران


سوابق علمی: او برای فراگیری سطح عالی فقه و اصول از  محضر حضرات آیات مرحوم فاضل لنکرانی و جعفر سبحانی بهره برده و فلسفه را در محضر استاد انصاری شیرازی فراگرفته و دوره خارج فقه و اصول را نیز در محضر آیتالله وحید خراسانی گذرانده است. وی علاوه بر تحصیلات حوزوی، مدرک کارشناسی ارشد رشته اقتصاد را در سال 1362 دریافت کرد و سه سال بعد به عضویت شورای عالی آموزش و پرورش درآمد. ایشان با رتبه استاد تمام به تدریس در دانشگاه امام صادق(ع) می پردازد و تدریس دورههای خارج فقه اقتصادی همچون خارج فقه پول و بانک، خارج فقه معاملات بورس در حوزه علمیه قم و تهران، تدریس فقه الاقتصاد در حوزه و دانشگاه از دیگر فعالیت های علمی ایشان است.
مسؤولیت ­ها و سوابق اجرایی: ریاست دانشکده الهیات دانشگاه تهران، معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)، عضویت در هیأت امنای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، ریاست گروه اقتصاد شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی دانشگاهها، نماینده دورههای هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، نماینده دوره پنجم خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، ریاست شورای فقهی بانک مرکزی، ریاست کمیته فقهی سازمان بورس، عضویت در ستاد تایید و گزینش هیئت علمی دانشگاه ها در وزارت علوم.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323