منوی اصلی

دژکام، لطف الله

اعضای پنجمین دورهکمیسیون حراست از ولایت فقیهمنتخین دوره ششم

نام و نام خانوادگی: لطف الله دژکام

نام پدر: هادی

زادگاه: جهرم

سال تولد: 1341شمسی

حوزه انتخابیه: فارس


سوابق علمی: ایشان پس از دریافت دیپلم راهی مدرسه علمیه امام خمینی جهرم شده و از محضر آیتالله سیدحسین آیت اللهی امام جمعه فقید جهرم و آیتالله بحری بهره مند شده است. او پس از مدتی برای ادامه فراگیری علوم دینی عازم قم شده است. دروس خارج فقه و اصول را در محضر حضرات آیات تبریزی، وحید خراسانی و مکارم شیرازی آموخته و دروس رجال و درایه را نزد آیتالله سبحانی فراگرفته است، او تفسیر قرآن را در محضر حضرات آیات جوادی آملی، حسین شب زنده دار جهرمی و نیز سیدعبدالرسول شریعتمداری پشت سر گذاشته است. فلسفه را از حضرات آیات احمد بهشتی، حسن ممدوحی و غلامرضا فیاضی آموخته و برای فراگیری عرفان نظری از درس مرحوم علامه حسن زاده آملی بهره برده است، او دارای مدرک دکترای فلسفه و کلام می باشد. پس از پایان فراگیری علوم در حوزه علمیه قم به جهرم بازگشت و درس و بحث را در حوزه علمیه و دانشگاه آغاز کرد. 
مسؤولیت ­ها و سوابق اجرایی: نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، امام جمعه جهرم، عضو مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم. دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه استان فارس، عضو هیئت ‌علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، استاد سطوح عالی حوزه علمیه، مؤسس بنیاد پژوهشی ـ فرهنگی پیمان غدیر. 

 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323