منوی اصلی

طباطبائی نژاد، سید یوسف

اعضای پنجمین دورهاعضای چهارمین دورهمنتخین دوره ششم

نام و نام خانوادگی: سیدیوسف طباطبائی نژاد

نام پدر: حاج میرزا علی

زادگاه: ظفرقند اردستان

سال تولد: 1323شمسی

حوزه انتخابیه: اصفهان


سوابق علمی: فراگیری دروس مقدماتی و سطح در حوزه علمیه قم در محضر شهید آیتالله غروی و آیتالله راستی کاشانی و درس خارج فقه در حوزه نجف اشرف، محضر حضرت امام خمینی(ره) و نیز درس خارج اصول آیتالله خوئی و مدتی نیز حضور در دروس خارج آیات مرحوم بجنوردی، سیدعبدالله سبزواری و آمیرزا باقر زنجانی، آیتالله گلپایگانی و آیتالله وحید خراسانی. درس فلسفه را نیز در محضر درس آیتالله عباس قوچانی و آیتالله لنکرانی فراگرفت. سابقه تدریس سطوح عالیه در حوزه های علمیه و تدریس در دانشگاه اصفهان و دانشگاه سپاه قم.
مسؤولیت­ ها و سوابق اجرایی: عضویت در دادگاه عالی انقلاب و عضو دیوان عالی کشور، معاون شعبه 27 در شهر مقدس قم، نماینده مجلس شورای اسلامی(دوره سوم و چهارم)، نماینده شورای نگهبان در شورای عالی آموزش و پرورش کشور(دو دوره)، نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه شهر اصفهان، مدیر حوزه علمیه اصفهان با حکم حضرت آیتالله العظمی مظاهری، مسؤول بنیاد بین المللی غدیر استان اصفهان، عضویت در شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری.

 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323