منوی اصلی

موحدی کرمانی، محمد علی

اعضای پنجمین دورهاعضای اولین دورهاعضای دومین دورهاعضای سومین دورهاعضای چهارمین دورهمنتخین دوره ششم

نام و نام خانوادگی: محمدعلی موحدی کرمانی

نام پدر: عباس

زادگاه: کرمان

سال تولد: 1310شمسی

حوزه انتخابیه: تهران


سوابق علمی: تحصیلات مقدماتی در حوزه کرمان، قم، نجف اشرف و چندماهی نیز در مشهد. اساتید ایشان در کرمان آیتالله صالحی و شیخ الرئیس، در قم مرحوم آیتالله العظمی بروجردی، آیتالله العظمی داماد و آیتالله العظمی امام خمینی و در نجف، مرحوم آیتالله العظمی خوئی، آیتالله العظمی سیدمحمود شاهرودی و آیتالله العظمی میرزا باقر زنجانی و در مشهد آیتالله میلانی. دوستان هم بحثی وی در قم عبارتند بودند از آقایان: هاشمی رفسنجانی، مرحوم آقای ربانی املشی و قربانی لاهیجانی و بیشتر با حضرات آیات: مطهری، بهشتی، مؤمن، جنتی، طاهری خرم آبادی، مهدوی کنی و انواری مأنوس بوده است.
مسؤولیت ­ها و سوابق اجرایی: نماینده مجلس خبرگان رهبری در پنج دوره متوالی و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضویت در کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان در تمام ادوار، ریاست جامعه روحانیت مبارز تهران، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، امام جمعه باختران(کرمانشاه) به حکم حضرت امام(ره)، امام جمعه موقت تهران، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام.

 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323