منوی اصلی

نعیم‌ آبادی، غلامعلی

اعضای سومین دورهاعضای چهارمین دورهمنتخین دوره ششم

نام و نام خانوادگی: غلامعلی نعیم آبادی

نام پدر: قدرت الله

زادگاه: دامغان

سال تولد: 1323شمسی

حوزه انتخابیه: تهران

  
سوابق علمی: وی دروس حوزوی را نزد اساتید بزرگ حوزه همچون: آیتالله العظمی گلپایگانی، آیتالله العظمی شیخ مرتضی حائری، آیتالله العظمی محقق داماد و شهید دكتر مفتح فرا گرفت. تدریس مستمر دروس حوزوی و پایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و تدریس در مراكز علمی استان های سمنان و هرمزگان بخشی از كارنامه علمی ایشان می باشد. از وی آثاری همچون: داروینیسم از دیدگاه دانش و مذهب، نماز زیباترین الگوی پرستش كه به زبان عربی ترجمه و در مصر به چاپ رسیده است، آسیب شناسی خواص، عاشورا در عاشورا، شكر در آئینه وحی، زكات در آئینه وحی، تحریف در آموزه های دینی، صلیب خونین، توسل، زمزمه روزه داران، امر به معروف و نهی از منكر، آئین پارسایی، رشوه، تفسیر سوره فجر و تین، نماز درمانی، ولایت علی(ع) در آئینه وحی، غدیر در آئینه تاریخ، شرحی بر خطبه های امام سجاد(ع) در نزدیك مدینه، احسان، روزه در آئینه وحی و قرآن به روایت نهج البلاغه، شرح دعای سحر، نمازجماعت، شرح كلمات قصار(نهج البلاغه) تولی و تبری، رسالت مسجد، اعجاز قرآن، جوان و عقلانیت، حق و باطل، آسیب شناسی امر به معروف و نهی از منكر، شب عاشورا چه گذشت و تفسیر سوره الرحمن منتشر شده است.
مسؤولیت­ ها و سوابق اجرایی: امام جمعه دامغان، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، نماینده دوره های سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323