منوی اصلی

سلامی، علی احمد

اعضای پنجمین دورهاعضای چهارمین دوره

مولوی علی­ احمد سلامی مشهور به مولوی نذیر احمد فرزند علی ­محمد در سال 1324ش در دهستان کیشکور شهرستان سرباز در خانواده روحانی متولد شد. دوره ابتدایی را در منطقه سرباز گذرانیده و پس از آن، تحصیلات مقدماتی حوزوی را در محضر اساتیدی همچون جناب مولانا تاج ­محمد بزرگ­زاده در سرباز و هم­چنین اساتیدی از جمله مولانا مفتی محمد­ شفیع (مفتی اعظم پاکستان)، مولانا محمد­رفیع عثمانی، مولانا محمد­تقی عثمانی، مولانا شمس ­الحق و مولانا سبحان محمود تا پایان دوره خارج در دارالعلوم کراچی به اتمام رساند و بعد از آن برای تحصیلات دانشگاهی وارد دانشگاه کراچی و موفق به اخذ مدرک کارشناسی ­ارشد در رشته اقتصاد شد.

وی  به عنوان یکی از شخصیت های برتر تقریبی سال 89 معرفی شد. ایشان علاوه بر نمایندگی مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و عضویت در شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عضو هیئت علمی گروه فقه و حقوق حنفی دانشگاه مذاهب اسلامی و مدرس حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان نیز می­باشد.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323