منوی اصلی

ملک حسینی، سید شرف الدین

اعضای پنجمین دورهاعضای چهارمین دوره

سید شرف الدین ملک حسینی فرزند مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

سید شرف الدین ملک حسینی در سال ۱۳۴۱ شمسی در شهر شیراز و در خانواده ای روحانی دیده به جهان گشود.

سید شرف الدین در سال ۱۳۵۶ برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه شیراز شد و در محضر پدر خویش آیت الله ملک حسینی دروس ادبیات ،منطق و بخشی از اصول و فقه را فرا گرفت.

وی برای ادامه تحصیلات حوزوی در سال ۱۳۶۳ به قم عزیمت کرد و ادامه دروس سطوح را در محضر آیات بزرگوار محامی ،اعتمامی ،محقق و گنجی تلمذ کرد.

حجت الاسلام ملک حسینی حدود ۱۳ سال درس خارج فقه را در محضر مرحوم آیت الله العظمی تبریزی فرا گرفت و حدود ۱۵ سال نیز در کلاس درس اصول آیت الله العظمی وحید خراسانی حاضر شد .

سید شرف الدین در این سالها علاوه بر تحصیل علوم حوزوی در مناسبتهای مختلف به تبلیغ دین مبین اسلام و احکام شرع مقدس در مناطق مختلف کشور پرداخت.

حجت الاسلام ملک حسینی از حدود ۱۸ سال پیش به کار تدریس ادبیات ،منطق ، کلام ، اصول فقه و فقه در حوزه های علمیه شیراز و قم می پردازد.

سید شرف الدین ملک حسینی علاوه بر نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مسوولیت حوزه علمیه خان شیراز را بر عهده دارد.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323