منوی اصلی

فرحانی، عبدالکریم

اعضای پنجمین دورهکمیسیون حراست از ولایت فقیهکمیسیون اقتصادی

سوابق علمی: پس از اخذدیپلم ریاضی فیزیک، در سال 1362وارد حوزه علمیه اهواز شد، عزیمت به حوزه علمیه قم و اتمام دوره سه ساله مقدمات در کمتر از یک سال، کسب رتبه ممتاز درسی و مفتخر به کسب هدایایی از سوی حضرت امام(ره) و مراجع عظام تقلید. مراجعت به اهواز در سال 1366 به دعوت آیت الله موسوی جزایری و با حکم مرحوم آیت الله طاهر شمس. ادامه تحصیل در محضر آیت الله موسوی جزایری و تدریس ادبیات عرب، منطق، فقه، اصول فقه، فلسفه، کلام و تفسیر در حوزه این شهر، از سال 1380 مجدداً حضور در دروس خارج اساتید حوزه قم حضرات آیات بهجت، فاضل لنکرانی و جلسات خصوصی فقه آیت الله مؤمن و اخذ اجازه اجتهاد از آیات مؤمن و جوادی آملی. همچنین شرکت در جلسه خصوصی درس اسفار آیت الله جوادی آملی و تدریس در مدرسه فقهی حضرت صاحب الأمر(عج) و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به مدت ۵سال در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری.

مسؤولیت­ها و سوابق اجرایی: رئیس مرکز تولید اندیشه و پاسخگویی شجره طیبه صالحین، مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مسؤول دفتر نظارت و نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در استان خوزستان، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاههای چمران و علوم پزشکی اهواز، معاون آموزش و امور استانهای حوزه های علمیه کشور.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، نهادى است قانونى که زیر نظر هیأت رئیسه مجلس خبرگان، اداره می ‏شود و براى انجام مأموریت ‏ها و مسئولیت‏ ها و تنظیم امور مربوط به مجلس خبرگان، تشکیل می گردد. ادامه
مراکز مرتبط

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
- پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
- مركز تحقيقات علمی حكومت اسلامى
- پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان
راه های ارتباطی / شبکه های اجتماعی

شماره های تماس: 02537741322
ایمیل: info@majleskhobregan.com
فکس: 02537741323